Atelier

december 12, 2007

INVITATION. TIGERDANSEN PÅ KOLDINGHUS


UFFE CHRISTOFFERSEN

TIGERENS GLØD

Nye arbejder

 

Kirkesalen, Koldinghus.

 

13/01 – 30/03. 2008

 

Museet på Koldinghus, Markdannersgade 11, Postbox 91,

 

DK-6000 Kolding, Denmark. Tel: +45 76 33 81 00

 

www.koldinghus.dk

 

 


Til udstillingen på Koldinghus har jeg malet et 5 x 2 meter stort maleri som jeg kalder “Tigerdansen på Koldinghus”
Under arbejdet med det store billede har jeg noteret forløbet,
og de tanker jeg gjorde mig undervejs. Teksten blev til ud fra disse notater.

Klik venligst på nedenstående links.

Side 2. Indledning

Side 3 – 5. Historie

Side 3 – 5. Historie

 

En PDF-fil omhandlende  maleriet kan downloades.

Tigerdansen på Koldinghus. Uffe Christoffersen.pdf  648 KB

 

 

Skriv en kommentar »

Endnu ingen kommentarer.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Skriv en kommentar

Skab en gratis hjemmeside eller blog på WordPress.com.